نوشته شده توسط : حمیده اخضری

خدمات ویژه خودرو بنز:

خودرو بنز دارای مدل های مختلفی میباشد که با توجه به مدل آنها دسته بندی قیمت آن ها مشخص میشود برای مثال بنز دارای مدل های AMG GT ، SLS ، SLS،کلاسCL ، کلاس CLA، کلاسC، کلاسB، کلاسA، کلاس AMG، کلاس GLK، کلاسGLC ، کلاسGLA ، کلاس G، کلاس E، کلاسCLS ، کلاسCL ،کلاس S COUPPE، کلاسS ، کلاس  ML، کلاس GLS، کلاس SLK، میباشد.
شما برای تهیه و ساخت سوئیچ بنز نیازمند افراد متخصص و متبحر در این زمینه می باشید زیرا که فرد متخصص با استفاده از ابزار به روز و پیشرفته در این زمینه کار شما را درحدود نیم ساعت به سرانجام می رساند ولی در مراکز غیر تخصصی و با استفاده از دیاگ های معمولی مشکل شما بر طرف نخواهد شد،شما میتوانید همه این خدمات تخصصی را که با استفاده از دستگاه های مدرن و بروز از جمله خدمات کپی برای سوئیچ های جدید کیلس وکی لس گو را در مراکز تخصصی نگین غرب دریافت نمایید. از مهمترین مواردی که صاحبان خودرو یعنی شما باید به آن توجه داشته باشید آن است که برای خودروی خود سفارش ساخت یک سوئیچ و ریموت یدک بدهید که هم زمان کمتری و هم هزینه کمتری را صرف ساخت ریموت بنز خود کرده باشید.
ولی نگران نباشید اگر که شما سوئیچ و ریموت خودرو گم کرده یا بنا به دلایلی دیگری دیگر در دسترس خود ندارید این مرکز میتواند با استفاده از ابزار های تخصصی خود درب ماشین شما را باز کرده و یک سوئیچ یدک به شما ارائه نماید.از جمله  اینکه تراش تیغه  بنز یک امر تخصصی است که در زمانی که دچار مشکل شدید بتوانید از تیغه کلید داخل سوئیچ خود استفاده کنید.




:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

همان طور که می دانید ریموت و سوئیچ ماشین نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت خودرو شما دارد به خصوص در شرایط اقتصادی فعلی که قیمت خودرو های لوکسی مانند بنز به صورت روزانه بالا می روند توصیه می شود که برای ساخت سوئیچ بنز خود به هر جایی اعتماد نکنید و قبل از هر اقدامی درباره تخصص، سابقه کاری و رضایت مشتریان مجموعه ای که این وظیفه را به عهده آنان می گذارید به خوبی تحقیق کنید تا ضمن حفظ امنیت خودرو و سرمایه خود از اتلاف وقت تان جلوگیری کنید.

در گذشته ریموت هایی که برای باز کردن درب ماشین استفاده می شد پیچیدگی زیادی نداشتن به همین دلیل مراکز زیادی خدمات ساخت سوئیچ یدک را ارائه می کردند اما امروزه با پیشرفت علم و فناوری در این حوزه کمپانی های مطرح جهانی مانند کمپانی تولیدکننده بنز از متد های پیچیده ای برای ساخت ریموت و سوئیچ ماشین های خود استفاده می کند به همین دلیل ساخت یدک این ریموت ها نیازمند تجهیزات و تخصص خاصی می باشد که هر کلید سازی قادر به ساخت آن نمی باشد. مجموعه ریموت یدک یکی از ارائه دهندگان سرویس های ویژه سوئیچ و ریموت انواع خودرو ها می باشد که با استفاده از جدید ترین دستگاه ها حتی امکان ساخت کپی کلید یدک و ساخت ریموت بنز را برای مشتریان خود فراهم می کند.

پروگرام ریموت و سوئیچ بنز 

همان طور که می دانید خودرو های تولیدی کمپانی بنز جزء ماشین های لوکس در بیشتر کشور های دنیا محسوب می شود که علت اصلی آن امکانات و ویژگی های منحصر به فردی است که این ماشین به راننده خود عرضه می کند.

به علت قیمت بالایی که خودرو های این کمپانی دارند، سازندگان آن ها برای ساخت ریموت و سوئیچ بنز ها از برد های تخصصی استفاده می کنند تا سارقین به راحتی نتوانند آن ها رمز گشایی کنند، درست است که این موضوع یک مزیت محسوب می شود اما اگر صاحب اصلی ماشین ریموت خود را گم کند یا به هر علتی آن را خراب کند باید از مراکزی که توانایی پروگرام و کددهی انواع سوئیج و ریموت بنز را داشته باشد، کمک بگیرد

برای پروگرام ریموت بنز علاوه بر این که فرد باید دانش و مهارت کافی برای انجام این کار داشته باشد نیاز به امکانات و تجهیزات فنی که به صورت حرفه ای این کار طراحی شده اند نیاز دارد.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

خدمات مرکز ایران سوئیچ

  • ساخت سوئیچ کیا
  • ساخت سوئیچ یدک کیا
  • تعریف سوئیچ کیا ، کپی سوئیچ کیا
  • کددهی و پروگرام انواع سوئیچ کیا
  • ساخت ریموت کیا
  • تعریف ریموت یدک کیا و کددهی ریموت انواع مدل کیا
  • پروگرام ریموت کیا kia
  • بازکردن درب کیا و تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
  • ساخت کلید یدک و ریموت گمشده و مفقود شده (مفقودی) کیا kia
  • ساخت اسمارت کی کیا و کلید ریموت کیلس گو kia
  • پاک کردن کد کلید کیا و ریموت مفقود شده کیا
  • تعریف کلید ،ساخت کلید و ریموت،کپی کلید یدک کیا

خدمات همه دسته بندی های نام برده را از طریق مرکز تخصصی  ساخت سوئیچ خودرو به نام  ایران سوئیچ  دریافت کنید.

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ کیا , ساخت ریموت کیا , کیا , ریموت کیا , سوئیچ کیا , مرکز ساخت ریموت , مرکز ساخت سوئیچ , خدمات کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

ساخت سوئیچ و ریموت پورشه در سراسر ایران

دو تا از فعالیت های تخصصی در زمینه خودرو که نیاز به مهارت ، تجربه و همینطور دقت بالایی دارد خدمات ویژه ساخت سوئیچ پورشه و ساخت ریموت پورشه می باشد. این خدمات دارای هزینه بالایی برای خودروهای لوکس از جمله پورشه می باشد که علاوه بر اینکه زمان زیادی می برد از شما هدر می رود اگر به مراکزی که دارای تخصص در این زمینه می باشند مراجعه نکنید امنیت خودرو خود را به خطر انداخته و وهمینطور هزینه زیادی را متحمل می شوید.

مرکز ساخت سوئیچ  نگین ریموت بهترین راه برای شما برای استفاده از خدمات ساخت سوئیچ پورشه و ریموت پورشه ، پروگرام ریموت پورشه ، کددهی و تعریف و تعویض ریموت و … را در اختیار شما قرار می دهد . زیرا متخصصین در این مرکز با سال ها سابقه در این زمینه و همینطور تجهیزات به روز می تواند خدمات لازم را در سریعترین زمان به شما ارائه نماید.

 



:: برچسب‌ها: سوئیچ پورشه , ریموت پورشه , ساخت سوئیچ پورشه , ساخت ریموت پورشه , پورشه , نگین ریموت , مرکز تخصصی پورشه ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

ساخت سوئیچ کی لس بنز
کمپانی بنز در زمینه ساخت سوئیچ بنز یکی از بهترین و به روز ترین شرکت های خودروسازی می باشد.این شرکت خودرو سازی یکی از معتبر و به نام در جهان است که توانسته است خودروهایی مجهز به سیستم سوئیچ و ریموت کی لس را ساخته و تولید کند.
این سیستم پیشرفته از آپشن‌هایی است که علاوه بر کارایی، بر جذابیت خودرو نیز افزوده است. در خودروهایی که از سیستم کی لس استفاده شده است، یعنی سوئیچ به معنا قدیمی و سابق تغییر کرده است وحس بهتری را به راننده منتقل کرده است. کی لس هایی که در کارخانه خودرو سازی بر روی خودرو نصب شده است و به صورت فابریک هستند. کارکرد این سیستم به این گونه است که ایموبلایزر ریموت در ای سی یو تعریف شده است و نیز می‌تواند عاملی برای ایمنی و امنیت خودرو بنز شما باشد.
اگر در خارج از کارخانه‌،کی لس را غیر فابریک نصب کرده باشید، کارکرد این سیستم فرق خواهد کرد و با نصب کی لس غیر فابریک، ایموبلایزر از مدار الکترونیکی خود خارج می شود. در ریموت‌های غیر فابریک، قفل و باز شدن درب های خودرو، بانزدیک شدن به خودرو و یا فاصله گرفتن از خودرو، قفل درب های خودرو باز شده است و ایموبلایزر غیر فعال می‌شود. در تمام شرکت‌های خودرو سازی طراحی و ساخت ریموت بنز ( کیلس استارت‌های دکمه‌ای فابریک) الگوریتم مخصوص و خاص خود را دارد و تمام اطلاعات امنیتی آنها در کامپیوتر مرکزی خود تعریف شده است و از نظر خطا در سیستم برقی بسیار پایین تر است. ولی استارت های دکمه‌ای غیر فابریک ( کی لس غیر فابریک) به دلیل سیستم برقی خودرو دستکاری شده است و همیشه در سیستم برقی خودرو خطا به وجود خواهد آورد.




:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و در مرکز نگین مهربانی

اگر شما به دریافت خدماتی از جمله ساخت سوئیچ بی ام و و ساخت ریموت بی ام و نیاز پیدا کردید کافیست با ما تماس بگیرید مرکز ساخت ما آماده خدمات رسانی به شما می باشد. ساخت سوئیچ ماشین های لوکس و گران قیمت امروز از جمله فعالیت هایی می باشد که نیاز به افراد متخصصن و مجرب و با سابقه کاری بالا دارد. ساخت سوئیچ و ریموت نگین مهربانی با 22 سال سابقه در این زمینه می تواند در سریعترین زمان ممکن با مناسبت ترین هزینه با کیفیت ترین محصول را به شما ارائه می دهیم. با توجه به اینکه تکنولوژی در هر زمینه ای رو به پیشرفت می باشد، صنعت خودرو از جمله سوئیچ و ریموت نیز از دارای پیشرفت های بسیار بوده و به صورت هوشمند و مطابق با تکنولوژی روز دنیا مطابقت پیدا کرده است

سوئیچ ها دارای انواع متفاوتی می باشند که برای ساخت ، تعریف و تعمیر هر کدام از آنها نیاز به فعالیت های متفاوتی می باشد. مرکز خدمات ساخت سوئیچ  نگین مهربانی بصورت شبانه روزی و در تمامی شهر های ایران در خدمت شما عزیزان می باشد

 



:: برچسب‌ها: نگین مهربانی , ساخت سوئیچ بی ام و , ساخت ریموت بی ام و , ریموت بی ام و , سوئیچ بی ام و , بی ام و , سوئیچ بی ام و , ریموت بی ام و ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

انواع روکش های درب ضد سرقت چیست

روکش ام دی اف MDF

یکی دیگر از روکش های متداول در بازار درب ضد سرقت ، رویه pvc (پی وی سی) می باشد که از حرارت دادن بالا و فشار بروی چوب mdf ساخته می شود.

رویه پی وی سی (PVC)

روکش های پی وی سی در کارخانه به صورت صنعتی تولید می شوند و مناسب آب و هوای مرطوب می باشند زیرا اولا ماده PVC در برابر نفوذ رطوبت و آب کاملا مقاوم می باشد و ثانیا در مناطق خشک باعث می شود که روکش از لایه چوبی جدا شود .این نوع روکش ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

 روکش های چرم درب ضد سرقت 

بروی بعضی از درب های ضد سرقت یک روکش از چرم قرار می دهند .این نوع روکش ار تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد و معمولا برای آگوستیک کردن اتاق ها و درب منازل استفاده می شود.

رویه شیشه ای

استفاده از شیشه بروی روکش درب تنها جنبه زیبایی و سلیقه ای بروی درب دارد و معمولا تلفیقی از چوب و شیشه می باشد که برای درب های لابی و ساختمان های اداری استفاده می شود.

 هات پرس

این نوع رویه ضعیف ترین و بی کیفیت ترین روکش در بین دیگر اجناس دارد و معمولا قیمت آن نیز ارزان می باشد و در ایران معمولا مشتری به دنبال این نوع روکش نمی باشد.

 رویه فلزی

استفاده از روکش فلزی برای درب ضد سرقت ، معمولا می توانید روی اکثر درب های ضد سرقت چینی در بازار جستجو کنید .رویه درب ضد سرقت از یک فلز الکترواستاتیک ساخته شده است که برای مناطق با رطوبت بالا مناسب است.

 روکش لمینت درب

ساختار این نوع رویه درب بسیار شبیه به چوب می باشد با این تفاوت که از چوب های فراوری شده ساخته شده است.روکش درب های ضد سرقت ساخته شده با این نوع روکش دارای طرح های متنوع و زیبا می باشند.در برابر آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 روکش ملامینه

درب ضد سرقت ملامینه و یا درب HDF در واقع با نصب ورق های اچ دی اف یا ام دی اف بروی رویه بیرونی درب یک لایه ملامینه بروی درب ضد سرقت پرس می شود که ضخامت این نوع روکش  بین ۴ تا ۸ میلیمتر می باشد. در برابر خط و خش و بریدگی از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , روکش درب ضد سرقت , روکش پی وی سی , روکش ام دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

خدمات ساخت سوئیچ پورشه

مرکز تخصصی نگین غرب در زمینه سوئیچ و ریموت خودرو فعالیت دارد. خدمات این مرکز با 22 سال سابقه شامل ساخت سوئیچ پورشه برای انواع مدل ها ، ساخت و پروگرام ریموت خودرو پورشه ، ساخت سوئیچ ، کلید و ریموت یدک پورشه ، تعمیر و تعریف باطری و قاب انواع مدل ریموت ، کددهی و پاک کردن ریموت پورشه ، باز کردن درب خودرو ، تراش و کپی کلید ، ساخت کلیدهای ضدسرقت ، کیلس و ایموبلایزر می باشد .

این خدمات برای مدل های مختلف خودرو از جمله پانامرا – ماکان – کاین -کیمن – باکستر و … در سال های مختلف است. برای خرید سوئیچ پورشه و انجام هرگونه فعالیت در این زمینه نیاز به متخصصین متبحر و همینطور استفاده از نرم افزار ها و اقدامات تخصصی دارد تا امنیت خودرو شما تضمین شود.
ساخت سوئیچ و ریموت پورشه در سریعترین زمان و مواد درجه یک و اورجینال توسط متخصصین مجرب در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت انجام می شود. اگر سوئیچ خود را به هر دلیلی از دست داده اید ،سوئیچ و ریموت شما گم شده و یا دزدیده شده ما برای حفظ امینت خودرو شما در سریعترین زمان خدمات مورد نظر شما ارائه می کنیم.
با توجه به اینکه شما در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به خدمات در زمینه سوئیچ پورشه و پروگرام ریموت پورشه داشته باشید این مرکز آماده خدمات رسانی به شما می باشد. نگین غرب به صورت 24 ساعته امداد رسانی در زمینه خدمات ساخت ، پروگرام ، تعمیر ، تعریف ، باز کردن درب خودرو بعد از مشاهده مدارک و … را به شما ارائه می دهد.

 



:: برچسب‌ها: خدمات پورشه , ساخت سوئیچ پورشه , ساخت ریموت پورشه , پورشه , کددهی ریموت , یدکی پورشه , پروگرام ریموت پورشه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

 ساخت سوئیچ و ریموت پورشه در ایران ریموت

 مرکز تخصصی ساخت سوئیچ پورشه و ساخت ریموت پورشه با در نظر گرفتن نیاز صاحبان خودروها برای اولین بار در سراسر ایران اقدام به راه‌اندازی امداد خودرو برای خودروهای شما که امکان حرکت دادن آن به مرکز ما را ندارید کردند. بدین ترتیب از این پس خدمات ساخت ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، ساخت سوئیچ خودرو ، پروگرام ریموت ، تعریف ریموت ، کددهی به ریموت و سوئیچ و برداشتن کد سوئیچ و ریموت و ساخت سوئیچ پورشه در محل شما انجام خواهد شد.

این روز ها کمتر جایی خدمات مربوط به پورشه را به طور دقیق و بی نقص به علت حساس بودن آن میتواند انجام دهد پس اگر برای پورشه خود ارزش قائل هستید به ایران ریموت مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ پورشه , پورشه , ریموت پورشه , ساخت ریموت پورشه , ایران ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

ساخت سوئیچ و ریموت انواع بنز

ساخت سوئیچ بنز و ریموت مرسدس بنز  دارای مدل های متفاوتی می باشد.  ریموت ها و سوئیچ مرسدس بنز  از نظر ظاهری دارای شباهت هایی به هم می باشند اما از لحاظ فنی دارای خصوصیات منحصر به فردی و یکتایی می باشند تا امنیت مرسدس بنز شما را فراهم آورند. مرکز ایران سوئیچ با مناسبت ترین قیمت  و بالاترین کیفیت در زمینه ساخت سوئیچ انواع مرسدس بنز و ساخت ریموت انواع مرسدس بنز  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ بنز , ریموت بنز , ساخت ریموت بنز , بنز , سوئیچ بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()