خدمات علی بابا
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

خدمات علی بابا

فروش بلیط هواپیما داخلی- خارجی

علی بابا معتبرترین سایت خرید بلیط سفر از جمله برای سفرهای هوایی در کشور میباشد. برای خرید بلیط هواپیما کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید بعد از کلیک گزینه های مختلفی به لحاظ قیمتی پیش روی شماست که هرکدام را که در نظر دارید انتخاب میکنید اما اگر خواستید گزینه های کم قیمت تری را داشته باشید باید به لحاظ زمانی برای سفرتان محدودیت تاریخی کمی داشته باشید تا در این صورت طی تاریخ متفاوت تری قیمت مناسب تری برای شما در دسترس باشد در ادامه میتوانید ایرلاین خاصی را که میخواهید, زمان پرواز و... را انتخاب کنید که در آخر از طریق کارت شتاب (خرید اینترنتی) هزینه بلیط را میپردازید.

کنسل کردن بلیط پرواز

در صورتی که به هر دلیلی پس از تهیه بلیط از سفر خود منصرف شدید با توجه به قوانین پس از کنسل کردن بلیط پرواز خود بی دریغ مبلغ به حساب شما برگشت داده میشود.

تهیه بلیط برای ایرلاین های معتبرمختلف

شما این امکان را دارید تا با هر ایلاینی که میخواهید سفر کنید مانند ایرلاین های زاگرس، کیش ایر،قشم ایر،ماهان،کاسپین،تابان،وارش و یا معراج که میتوانید برای آنها بلیط تهیه نمایید. ایرلاین ها تفاوت های خدماتی ،رفاهی وامکاناتی دارند که تفاوت قیمت ها بر آن اساس تعیین میشود. شرایط ها وقوانین برای سفر های داخلی و خارجی تقریبا مثل هم میباشند.

فروش بلیط قطار

اگر حتی یکبار با قطار سفر کرده باشید متوجه امنیت بالای آن هستید. سفر با قطار به قدری راحت و بی استرس است که اصولا مسافران مسافت های دور به راحتی در مسافت های طولانی به استراحت و خواب میپردازند. علاوه برآن قطاراز کم هزینه ترین وسایل حمل ونقل به شمار می آید که سفر را برای همه از جمله دانشجویانی که باید مدام در مسیر رفت آمد باشند راحت میکند. با مراجعه به سایت یا اپیککیشن علی بابا به راحتی میتوانید بلیط مورد نظر خود را تهیه نمایید.

کنسل کردن بلیط قطار

امروزه علی بابا این شرایط را فراهم نموده تا بدون مراجعه حضوری بتوانید بلیط خود را کنسل نموده و پس از کسر جریمه ای طبق قوانین باقی مبلغ خود را پس بگیرید .

تهیه بلیط گروهی

شما میتوانید در یک نوبت با یکبار پرداخت تا سقف تعداد هجده بلیط برای خود وگروهتان بلیط تهیه کنید که البته این مقدارهم قابلیت کنسلی دارد. تنها با تعیین مبدا ،مقصد و زمان رفت وبرگشت بلیط خود را تهیه کنید قیمت بلیط ها در زمان های مختلف دارای تفاوت میباشند که میتوانید براساس آن بلیط خود را تهیه کنید شرکت های مختلفی با علی بابا در زمینه قطار مسافر بری همکاری دارند مانند بن ریل، مهتاب، نورالرضا ،ریل سیر کوثر،ریل ترابر سبا ،رعد و پارس ملایم.
قطار های مسافر بری دو نوع میباشند ، کوپه ای و سالنی، قطار های کوپه ای با توجه به اندازه و ظرفیت قطار در هر کوپه بین چهار الی شش صندلی واقع شده که ممکن است تخت شو باشند ویا نه , اما قطارهای سالنی بدین شکل است که در هر ردیف از قطار حدود سه الی چهار صندلی واقع شده که به طور کلی صندلی ها به همین شکل ردیفی واقع شده است.

فروش بلیط اتوبوس

سفربا اتوبوس حتی از سفر با قطار هم ارزان تر است، چرا که اتوبوس از در دسترس ترین وسایل نقلیه سفراست. اتوبوس رانی حتی بعضی از مسیرهای سفر خارجی را هم پوشش میدهد یعنی شما میتوانید با اتوبوس سفر خارجی هم داشته باشید.
اگر رفاه و آرامش سفر برای شما از اهمیت بسازایی برخوردار است با پرداخت اندکی مبلغ بیشتر اتوبوس های لوکس تری نصیب شما میشود تا آرامش خاطر از طریق اتوبوس هم شما را همراهی کند.

کنسل کردن بلیط اتوبوس

کنسل کردن بلیط اتوبوس با علی بابا در صورتی که بلیط خود را از آن تهیه کرده باشید بسیار آسان است وشما با مراجعه به قسمت حساب کاربری تان و کلیک بر روی نام کاربری به قسمت سفارشات و استرداد ها مراجعه کرده و بعد شماره سفارش خود را وارد نموده و پس از اتمام مراحل استرداد، مبلغ شما به حسابتان بازگشت داده میشود البته باید توجه داشته باشید که مبلغی به عنوان جریمه استرداد از شما کسر میشود.

شرکت های مختلف اتوبوس رانی

ایران پیما،سیروسفر،آریاسفر،همسفر،گیتی پیما،ماهان سفر، رویال سفر ایرانیان و تعاونی شماره پانزده از شکرت های مختلفی هستند که در همکاری با علی بابا میباشند.

تورمسافرتی

اگر به تازگی پا به عرصه گردشگری گذاشته باشید بهترین چیز برای شما میتواند سفر با تور باشد چراکه بواسطه تور میتوانید با محل های مختلف  گردشگری به طور تخصصی تر و جذاب تر آشنایی و شناخت پیدا کنید، تورهای علی بابا از به صرفه  ترین تورهای گردشگری به لحاظ قیمتی است که هم تورهای داخلی و هم تورهای خارجی  برای اکثر مکان هایی که در سر دارید را تحت پوشش خود قرار داده .

رزرو هتل یا اقامتگاه

وقتی به جایی سفر میکنید مطمئنا مکانی را برای استراحت میخواهید پس کافیست به قسمت ویلا واقامتگاه در سایت علی بابا مراجعه کنید در اینجا شما انواع هتل های درون شهر که از کلاس و کیفیت خوب وعالی برخوردارند اطلاعات کسب نموده و از برخی تصاویر آنها دیدن مینمایید.
مانند میزان چند ستاره بودن هتل، نمره کابران براساس تجربه شان از هتل،قیمت هتل و... شاید هم دوست داشته باشید آخر هفته ای را در اقامتگاهی در اطراف شهر در مکانی با آرامش سپری کنید این برای شما ممکن خواهد بود و شما میتوانید به هر میزان که علاقه مند هستید مکان مورد نظر را تحت اجاره یک الی چند روزه خود در آورید. بسته به مکانی که انتخاب میکنید شما دارای امکانات مختلفی از قبیل استخر، پارکینگ ، سرو وعده های غذایی  و ... خواهید بود. این گونه مکان ها هم به صورت داخلی و هم خارجی به طور حداکثری تحت پوشش علی بابا قرار گرفته است، اللخصوص در سفرهای خارجی به علت شناخت کم بهتر است از قبل در مورد هتل جست و جو کرده و محل خاص خود را رزرو نمایید.

باشگاه امتیازات به مشتریان

هر موقع که بلیط تهیه مینمایید به مقدار یک درصد از مبلغ خرید برای شما به صورت امتیاز لحاظ میشود، هر امتیاز به میزان ده هزار ریال دارای ارزش است و میتوانید در خرید های بعدی خود از امتیازات خود جهت تخفیفات بهره ببرید در رزرو تور تا سقف پنج درصد و تا سقف هفت درصد در هتل داخلی و خارجی و تا سقف سه درصد در خرید بلیط اتوبوس میتوانید تخفیف لحاظ نمایید. با توجه به زمان و امتیازات سطح شما تعیین میشود زیرا که علی بابا چهار سطح را برای مشتریان خود تعیین نموده و هر شش ماه یکبار امتیازات شما بررسی شده و اگر به مقدار کافی بود به مرحله ای بالاتر راه می یابید . شاید بگویید خب که چه ؟ این را به شما میگویم که هر چه سطح شما به سطح بالاتری برسد در خرید ها کار شما در اولویت سیستم و تخفیفات شما نسبتا بیشتر خواهد بود.

آلترابو

آلترابو راهکاری سازمانی برای شرکت هایی که کارمندانش مدام باید در سفر باشند و سفر جزئی همیشگی از کارشان میباشد تهیه شده  زیرا در آنجا تعرفه ها و قیمت های به صرفه تری برای این نوع گروه پر کارموجود است.

قوانین و مقررات

برای عملیات های مختلف نسبت به خدمات علی بابا قوانین و مقرراتی تهیه شده است که توصیه میشود قبل از انجام کاری قوانین را برای جلوگیری از بروز هرمشکلی مطالعه فرمایید.

مجله علی بابا

اگر با مکان های دیدنی و گردشگری داخل و خارج کشورآشنایی چندایی ندارید ولی مشتاق سفر و گردش هستید توصیه میشود به بخش مجله علی بابا مراجعه کرده تا با مکان های مختلف داخلی و خارجی آشنایی پیدا کنید.

همکاری با آژانس

علی بابا به عنوان یک برند قوی برای کمک به شما وجود دارد و آژانس های مختلف با همکاری کارکنان علی بابا و آژانس میتوانند فروششان را به حداکثر برسانند و در شرایط های مختلف مسیرهای پر در آمد و پر طرفدار را در زمینه های مختلف از جمله تور اتخاذ نمایند. برای همکاری با علی بابا ارتباط حاصل فرمایید پشتیبانی بیست و چهار ساعته علی بابا درانتظار شماست.

ارتباط با علی بابا

با مراجعه به سایت میتوانید از تمامی خدمات علی بابا بهره مند گردید همینطور که اپیکیشن علی بابا برای کسانی که همیشه درحال استفاده از آن هستند وجود دارند و میتوانند نسخه موبایل آن را بر تلفن همراه خود نصب کنند درعلی بابا همه چیز مشخص و ساده است و اگر قوانین را مطالعه کرده باشید دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر به هر حال با مشکلی مواجه شدید که نتوانستید حلش کنید با شماره تماس های  021-43900000 و 49275000 021-  ارتباط برقرار کنید این شماره تماس ها به صورت بیست و چهار ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

 





:: برچسب‌ها: علی بابا , خدمات علی بابا , بلیط هواپیما , بلیط قطار , بلیط اتوبوس , رزرو بلیط , خرید بلیط , فروش بلیط ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: