باما
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

باما

باما یک سایت کاملا تخصصی درزمینه خودرو می باشد در صورتی که شما نیاز به خرید و یا فروش خودرو  صفر و کارکرده خود در هر مدلی دارید می توانید با ورود به سایت باما علاوه بر آگهی کردن خودرو خود ، از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنید. همچنین می توانید از امکانات خودرو های مختلف و نظرات کاربران نیز در این زمینه استفاده کنید.

اطلاعات خودرو در باما

برای مدت طولانی بسیاری از مردم با مشکل خرید و فروش خودرو رو برو بودند ، باما با ایجاد این سایت کمک کرد تا سختی های این کار برای مردم آسان تر شده و بتوانند با جستجو از بین گزینه های بسیار زیادی که در این سایت وجود دارد بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود پیدا کنند. این سایت به ساده ترین روش ممکن حالت سنتی خرید و فروش خودرو را به نمونه ای مدرن و مناسب با نیاز مشتریان ایجاد کرده تا با کمترین دردسر و کوتاه ترین زمان بتوانند ماشین مناسب را خریده و یا بفروش برسانند.

با همه این گزینه ها این سایت فقط برای معرفی خودرو می باشد و هیچگونه دخالتی در امر خرید و فروش خودرو شما و مسائل حقوقی آن ندارد. قیمتی که هر فرد برای خودرو انتخاب می کند بر اساس عرف می باشد و در صورتی که تیم باما احساس کند این قیمت خارج از عرف است تبلیغ کاربر حذف خواهد شد. درصورتی که شما برای فروش خودرو خود اقدام می کنید حتما باید اطلاعات خود را با دقت وارد کنید.

بنابراین در صورت خرید و فروش خودرو حتما باید کاملا حواس خود را جمع کرده زیرا افراد بسیار در این سایت ثبت نام می کنند و در بین این افراد ممکن است افراد سودجو نیز باشند پس بهتر است  با احتیاط بیشتری این کار را انجام دهید.

بررسی و خرید خودرو

شما می توانید با وارد شدن در سایت باما اطلاعات لازم در زمینه قیمت خودرو ، صفر و یا کار کرده بودن خودرو ، امکانات و ویژگی های خودرو و ... را مشاهده کرده و با مدل های مشابه آن و سایر خودرو های موجود در سایت آنها را مقایسه کنید. بعد از مقایسه شما بهترین انتخاب و مناسبت ترین قیمت را براساس بررسی خود پیدا خواهید کرد.

ثبت آگهی در باما

برای اینکه آگهی خود را در باما ثبت کنید باید وارد بخش تعرفه های این سایت شوید. در این قسمت شما می توانید از بخش پکیج های آن از جمله :

پکیج تک آگهی ویژه افرادی می باشد که می خواهد یک خودرو شخصی برای فروش بگذارند. در قسمت پکیج شخصی شما می توانید در صورتی که دارای چند خودرو هستید از این بخش استفاده کنید و به طور مثال 2 یا 3 خودرو خود را برای فروش در این سایت قرار دهید .

یک پکیج ویژه برای نمایشگاه ها وجود دارد در صورتی که شما دارای نمایشگاه یا شرکت خرید و فروش خودرو هستید می توانید در این بخش ثبت نام کرده و اطلاعات خود را برای فروش خودرو ثبت نمایید. 

بعد کلیک بر روی هریک از این پکیج ها شما می توانید اطلاعات مربوط به این بخش را از جمله قیمت آگهی ، تعداد عکس ها ، میزان بازدید ، ارسال ایمیل به خریداران ، تماس ، تعداد آگهی و ... را ببینید و براساس نوع نیاز خود پکیج مورد نظر را انتخاب کنید.

علاوه بر این قسمت برای تبلیغات نیز شما می توانید از سایت باما استفاده کنید.به این صورت که نام تبلیغات خود و توضیحات و شماره موبایل خود را برای مشاورین این سایت ارسال کرده و آنها با شما تماس خواهند گرفت.

 

 





:: برچسب‌ها: باما , سایت خرید و فروش خودرو , خرید و فروش خودرو , خرید خودرو , فروش خودرو , ثبت آگهی خودرو , ثبت آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: